Podsumowanie projektu „Praktyki zagraniczne. Europejska jakość – profesjonalne doświadczenie.”

W ubiegłym roku 24 logistyków i informatyków z Technikum w Skale uczyło się zawodu w Niemczech. Tym razem swoje umiejętności doskonalili w Parmie we Włoszech, przy okazji zwiedzając Mediolan, Wenecję, Regiio, Modenę i na co dzień delektując się parmezanem, pizzą i pastami. Ten  trwający 12 miesięcy- bezpłatny dla uczniów- projekt był finansowany z Europejskiego Funduszu […]

Czwartek, 14 grudnia 2017 – wg. informatyka

Dzisiejszy dzień minął jak inne czyli ok godziny 9.40 byłem w miejscu moich praktyk tam przez cały dzień wykonywałem prace takie jak diagnozowanie usterki i naprawa jej  na przerwie obiadowej dokładnie zapoznałem się z architekturą miasta. Po przerwie udałem się do pracy i o 17.00 skończyłem pracę i udałem się do pensjonatu Tomasz Flak

Czwartek, 14 grudnia 2017 r – wg. opiekunów

To już ostatni dzień naszej wizytacji na praktykach zawodowych we Włoszech. Dzisiejszy dzień zaczęliśmy dopiero po południu, ponieważ w nawale pracy jaką tutaj mamy oraz z przyczyn niezależnych od nas nie mogliśmy udać się w miejsca odbywania praktyk. Jutro czeka nas dość nudny choć intensywny dzień. Nic szczególnie ciekawego nie będzie się działo dla naszych […]

Środa, 13 grudnia 2017 – wg. logistyka

Dzień zaczął się u każdego w różnych godzinach, przez to, że każdy miał inny czas pracy. Każdy z nas zjadł śniadanie i z uśmiechem pojechał do pracy. Po skończeniu pracy mieliśmy okazję pozwiedzać piękne miasto – Parma. Byliśmy na bardzo interesujących zakupach. Poznaliśmy bardzo dużo ciekawych i przyjaznych osób. O 19.15 spotkaliśmy się na dole […]

Niedziela, 10 grudnia 2017- wg. logistyka

Dzisiejszego dnia wyruszyliśmy na wycieczkę do Wenecji. Wstaliśmy o godzinie 6.00, zjedliśmy śniadanie i przygotowaliśmy prowiant na podróż. O godzinie 7.30 udaliśmy się w kierunku stacji kolejowej, a o 8.06 wsiedliśmy do pociągu. Po drodze do Wenecji dołączyła do nas Pani Celina. O 11.30 dotarliśmy do celu i poszliśmy w kierunku Placu św. Marka, na […]

Poniedziałek, 11 grudnia 2017 – wg. logistyka

Dzisiaj jak co dzień wyruszyliśmy o 8.00 rano z hotelu i udaliśmy się w stronę stacji kolejowej. Prace rozpoczęliśmy o 9:30 od posprzątania sklepu przed przybyciem klientów. Kolejnym zadaniem było dokładanie na półki sklepowe towaru, którego brakowało, a następnie układanie w magazynie towaru, który nie mieścił się na sklepie. Prace zakończyliśmy o 13.00 i wróciliśmy […]

Wtorek, 12 grudnia 2017 – wg. informatyka

Dzisiejszego poranka nie miałem zbyt dużo czasu aby przygotować mentalnie do pracy ponieważ wstałem o godzinie 7.20, więc prędko udałem się na stacje. Gdy dotarłem na stacje udałem się do autobusu na który zdążyłem idealnie (minutka później i spóźniłbym się do pracy). W pracy dzisiaj dzień minął mi bardzo szybko ponieważ współpracownicy objaśnili mi działanie […]

Niedziela, 10 Grudnia 2017 – wg. informatyka

Niedziela, 10 Grudnia. O godzinie 7.30 mieliśmy zbiórkę w recepcji po czym udaliśmy się na dworzec w Parmie, po czym ruszyliśmy w stronę Bolonii, po przesiadce do innego pociągu w Bolonii udaliśmy się do Wenecji, po 3 godzinnej podróży dotarliśmy na miejsce . Po wyjściu z peronu ujrzeliśmy piękną panoramę miasta, od razu ruszyliśmy w […]

Niedziela, 10 grudnia 2017. Część 1 -wg. opiekunów

To już ostatnia niedziela naszego pobytu we Włoszech. Z samego rana udaliśmy się na dworzec w Parmie, aby czym prędzej pojechać na wycieczkę do Wenecji. Czekając na pociąg widać było ogólne zadowolenie z wyjazdu. Jednak nie wszystkim dobry nastrój udzielił się od razu zapewne ze względu na wczesną porę. Paweł drzemał na ławeczce pod bacznym […]