Niedziela, 10 grudnia 2017- wg. logistyka

Dzisiejszego dnia wyruszyliśmy na wycieczkę do Wenecji. Wstaliśmy o godzinie 6.00, zjedliśmy śniadanie i przygotowaliśmy prowiant na podróż. O godzinie 7.30 udaliśmy się w kierunku stacji kolejowej, a o 8.06 wsiedliśmy do pociągu. Po drodze do Wenecji dołączyła do nas Pani Celina. O 11.30 dotarliśmy do celu i poszliśmy w kierunku Placu św. Marka, na którym czekała na nas Pani przewodnik. W czasie drogi na Plac św. Marka mięliśmy godzinną przerwę, podczas której mogliśmy kupić pamiątki, a następnie poszliśmy na obiad do restauracji. Podczas wędrówki do miejsca, w którym spotkaliśmy się z Panią przewodnik, przechodziliśmy przez najsłynniejszy Wenecki most „Ponte di Rialto”. Mięliśmy okazję zobaczyć Bazylikę Św. Marka, a także Bazylikę Frari. Po zobaczeniu najważniejszych zabytków poszliśmy w stronę stacji kolejowej i o godzinie 17.42 wyruszyliśmy w drogę powrotną. Po przyjeździe do Parmy bezpośrednio ze stacji udaliśmy się na kolację do restauracji.